Podcast

SharQ Talk #14: David Dunnaway (The Merchandise Company)

SharQ Talk #14 is opgenomen in Swalmen bij The Merchandise Company.

De podcast liever luisteren op je mobiel, check dan je favoriete podcast app of

▶ iTunes: https://apple.co/2L6nRei
▶ Spotify: https://spoti.fi/2A9pg0g
▶ Stitcher: https://bit.ly/2IUzG6C


▶ Check Nootrofit voor al je Nootropics: https://bit.ly/2KKK7wU
▶ SparQ your life with a boost of vitamins: https://2a514a8d.kckb.st

David richtte een lange tijd geleden Ruiver.nl op en via die weg ken ik hem dan ook als een gedreven journalist, fotograaf en cameraman.
Maar de afgelopen jaren zag ik steeds meer event en muziek gerelateerde posts voorbij komen op zijn Facebook pagina.
Zo werkte hij de voorbije tijd bij Movico en reed hij mee in de productie van de Tour de France. Nu is hij aan de slag als planner/chauffeur bij The Merchandise Company en is hij net terug van een uitgebreide tour met Beyoncé/Jay-Z “OTRII”. Tijd dus om eens bij te praten over wat hij nu allemaal doet, hoe z’n tour plan ontstaat en wat hij daar allemaal deed. Met als resultaat een zeer boeiend gesprek met een kijkje achter de schermen van de mega truck die hij rond rijdt voor een mega tour. The Merchandise Company ken je wellicht als de producent voor fan artikelen van Max Verstappen, VVV-Venlo, Dylan Haegens, 3FM Serious Request en André Rieu.

Vond je de aflevering leuk, laat dan even een comment en/of rating achter in je favoriete podcast app.

Wil je MCSharQ steunen, dat kan ga dan naar www.patreon.com/mcsharq of naar www.mcsharq.nl en maak met een kleine donatie veel mogelijk.

SharQ Talk is onderdeel van MCSharQ.nl

Intromusic by: Bram van Rens
Logo by: Lars Ickenroth

Previous post

SharQ Talk #13: Marcel Harteveld (Soldaat van Oranje)

Next post

SharQ Talk #15: Michiel Blokzijl (Fonique / Inearsmonitors.nl)

Sharik

Sharik

No Comment

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.